22
  • Sonatiha
  • کار و اندیشه
  • ۸ نظر

دانلود کارتون کار و اندیشه

کارتون کار و اندیشه رو یادتونه؟ دهه ی شصتی ها وقتی از مدرسه میومدید (اونایی که بعداز ظهری بودند) ساعت ۵ عصر از شبکه یک پخش می شد. همیشه با یه سینی مربا و کره میشتیم جلو تلویزیون این کارتون زیبا رو نگاه می کردیم! یادش بخیر واقعا!

سنتی ها به یاد دوران طلایی کارتون و انیمیشن های دهه ۶۰ قسمتی از این انیمیشن ماندگار را به کاربران محترم تقدیم میکند.

  لینک دانلود کارتون کار و اندیشه

Kar O Andishe01(Sonatiha.ir).mp4

Kar O Andishe02(Sonatiha.ir).mp4

Kar O Andishe03(Sonatiha.ir).mp4

8 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. sasan tafteh
    3
    جولای 23, 2020

    سلام شما بهترین هستید.نظرات بعضی از به اصطلاح منتقدان شما را دلسرد نکند.شما برایم دهه ی شصت را زنده کردین.خدا قوت

    • Sonatiha
      4
      جولای 23, 2020

      سلام و عرض ادب
      ممنون از لطف شما.
      به هر حال هر کی برای خودش نظری داره و نظرش هم برای ما قابل احترام.بیشتر سعی می کنیم کمتر دلسرد بشیم.
      ما در کنار شما هستیم.

  2. الهام
    4
    ژوئن 25, 2017

    خوب پس اگر در جریان هستند که هیچی. چون چندجا در سایت ایشون دیدم که مطالبی از سایت شما گذاشتن و منبع رو معرفی و از شما تشکر کردند.

    موفق باشید.

    • Sonatiha
      4
      ژوئن 25, 2017

      بله دقیقا همینطوره.

  3. الهام
    5
    ژوئن 25, 2017

    سلام، نصیبه جان اصل این کارتون به صورت مجانی در سایت نوستالژیک تی وی موجود هست. متنی هم که اینجا می بینی از اون سایت برداشته شده،
    جناب سنتی ها شما هم اگر کمی انصاف داشتید متن دیگران را اینجا بر روی سایتتون نمیزاشتید!

    • Sonatiha
      6
      ژوئن 25, 2017

      سلام و عرض ادب
      الهام خانوم لطف کردن و جواب دادن اما بی انصافی کپی متن نیست اونم از سایت وزین نوستالژیک تی وی که بنده با مدیرش هم در ازتباط هستم که ایشون در فرانسه تشریف دارن هم تبادل فایل هم گاها داشتیم با هم ضمنا شما که مدافع حقوق این سایت هستید کجای این سایت نوشته کپی مطالب غیرمجازه یا با ذکر منبع انجام بشه خود مدیرش می گفت هر چی می خواید از سایت من تو سایت تون قرار بدید چرا نسنجیده و ندونسته قضاوت میکنید در ضمن فایلهایی که من تو سایت از این کارتون قرار دادم اصلا به کل فرق میکنه با نوستالژیک تی وی اگر دانلود می کردید متوجه میشدید.
      در مورد رایگان بودن هم باید بدونید سنتی ها کپی کاری نمیکنه و همه فایل هاش تو سرور اختصاصی آپلود میشه خرج سرورها و هزینه های سایت رو من باید از کجا بدم الهام خانوم شما اگر متقبل میشید من از فردا کل فایل ها رو رایگان قرار میدم پسر کارخونه دار هم نیستم برای تفریح سایت زده باشم مشغول بشم. کاربرای سایت هم خودشون می تونن از حقوق شون دفاع کنن ضمن اینکه من از این خانوم عذرخواهی هم کردم و می گم اگر ناراضی هستند می تونن پولشون رو پس بگیرن.
      ضمنا جهت اطلاع بگم ۹۹ درصد اطلاعات متنی فیلم ها از منابع معتبر مثل سایت سوره و ویکی پدیا کپی میشه نه از نوستالژیک تی وی حالا این یه مورد متن بهتری بوده که نوستالژیک تی وی زحمت کشیدن قرار دادن ما هم قرار دادیم.
      قول دو قسمت دیگه هم دادیم قرار دادیم برای نوستالژیک تی وی هم ۱۵ دقیقه ست کلا نه کامل.

  4. نصیبه
    4
    ژوئن 24, 2017

    من اشتراک ویژه خریداری کردم ولی کلا ۵ دقیقه بود??

    • Sonatiha
      6
      ژوئن 24, 2017

      سلام
      من از شما عذرخواهی می کنم اگر مجموعه کامل نیست ولی باور بفرمایید ما تو توضیحات مطلب نوشتیم که تنها قسمتی از این مجموعه رو داریم تقدیم می کنیم.
      (( سنتی ها به یاد دوران طلایی کارتون و انیمیشن های دهه ۶۰ قسمتی از این انیمیشن ماندگار را به کاربران محترم تقدیم میکند.))
      با این حال دو قسمت دیگه هم ازین مجموعه دارم که تا چند دقیقه دیگه به سایت اضافه میکنم ولی قول میدم اگر هر وقت قسمتیهای دیگه ای از این مجموعه ماندگار به دستمون برسه برای شما ارسال کنیم چه اشتراک داشته باشید چه نداشته باشد اگر فراموش هم کردیم از شما یا هر کاربر دیگه ای که این مطلب رو می خونه خواهش میکنیم یادآوری کنه.
      پوزش فراوان.

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *