سریال سایه همسایه دانلود سریال سایه همسایه قسمت 11 (پایانی) اضافه شد سریال هانیکو دوبله و دوزبانه دانلود سریال هانیکو بخش 11 (پایانی) اضافه شد سریال فرمان (1382) دانلود سریال فرمان بخش 17 (پایانی) اضافه شد سریال حسام الدوله (1364) سریال حسام الدوله قسمت 1 اضافه شد
22
  • Sonatiha
  • مستند
  • هیچ نظر

دانلود مستند تمام ناتمام با کیفیت عالی

دانلود فیلم مستند تمام ناتمام درباره زنده یاد جمشید مشایخی

دانلود فیلم تمام ناتمام کاری از کاری از اصغر احمد پور از سایت سنتی ها

*** در صورت درخواست صاحب اثر یا ستاد ساماندهی از سایت حذف خواهد شد ***

دانلود مستند تمام ناتمام

دانلود مستند تمام ناتمام

این مستند نگاهی به زندگی و آثار زنده یاد جمشید مشایخی دارد.

درباره استاد مشایخی

جمشید مشایخی (زادهٔ ۶ آذر ۱۳۱۳ تهران ـ درگذشتهٔ ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بود.[۳][۴] وی برگزیدهٔ ششمین دورهٔ همایش چهره‌های ماندگار و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود.[۵] یکی از تماشاخانه‌های تئاتر خاوران تهران به نام اوست.

سرگذشت

جمشید مشایخی دارای تحصیلات ناتمام در رشتهٔ تئاتر است. وی سال ۱۳۳۶ به استخدام اداره تازه تأسیس هنرهای دراماتیک درآمد و به عنوان بازیگر کار خود را در برنامه نمایشی کانال سوم غیردولتی آغاز کرد، اولین فعالیت هنری وی بازی در تله‌تئاتر «بعد از سی سال» به کارگردانی علی نصیریان در سال ۱۳۳۹ بوده‌است و با ایفای نقش در فیلم کوتاه «جلد مار» هژیر داریوش به همراه فخری خوروش جلوی دوربین رفت.

او حتی به خاطر بازی سینمایی اش برای مدتی از کار تئاتر اخراج شد. در واقع کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۴۹ به‌طور رسمی شروع کرد. بازی جمشید مشایخی در نقش انسان‌های بی‌رحم و همچنین نقش‌های تاریخی همچون «شازده احتجاب»، «کمال الملک» و رضا تفنگچی/خوشنویس در سریال «هزار دستان» نشانگر از توانایی بازیگری اوست.

او در سال ۱۳۶۳، بابت بازی در دو فیلم گل‌های داوودی و کمال‌الملک، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. از نمایش‌های مهم او بازی در نقش «بزرگ آقا» در نمایش میراث کارِ بهرام بیضایی در تالار ۲۵ شهریور در آذر ماه ۱۳۴۶ بود.

مشایخی در سال ۹۳ به عنوان سفیر سلامت چشم و بینایی و در سال ۹۴ به عنوان سفیر سلامت از سوی وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران معرفی و به وی تندیس سلامت اهدا شد.

وب سایت سنتی ها به پاس یه عمر خدمت صادقانه استاد جمشید مشایخی به هنر این مرز بوم، مستند تمام ناتمام را به کاربران محترم تقدیم می نماید.

لینک دانلود فیلم مستند تمام ناتمام

[restrict paid=”true”]

* * * * * * * * * * * * * * * * *

دانلود کنید

* * * * * * * * * * * * * * * * *

[/restrict]


دانلود تکی مستند تمام ناتمام

چنانچه تنها قصد دانلود این فیلم را دارید، می توانید بدون تهیه اشتراک اقدام به خرید آن نموده و لینک دانلود را آنی دریافت و یک نسخه هم در ایمیل خود داشته باشید.

قیمت : ۱۰۰۰ تومان

[zarinpalpaiddownloads id=”673″]

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *