سریال سایه همسایه دانلود سریال سایه همسایه قسمت 11 (پایانی) اضافه شد سریال هانیکو دوبله و دوزبانه دانلود سریال هانیکو بخش 11 (پایانی) اضافه شد سریال فرمان (1382) دانلود سریال فرمان بخش 17 (پایانی) اضافه شد سریال حسام الدوله (1364) سریال حسام الدوله قسمت 1 اضافه شد
24
  • Sonatiha
  • کارتون قدیمی
  • هیچ نظر

دانلود انیمیشن قصه های بازار با لینک مستقیم

دانلود کارتون عروسکی قصه های بازار با کیفیت عالی + پخش آنلاین

انمیشن قدیمی قصه های بازار محصول سال ۱۳۷۴ از سایت سنتی ها

*** در صورت درخواست صاحب اثر یا ستاد ساماندهی از سایت حذف خواهد شد ***

دانلود انیمیشن قصه های بازار - 1374

خلاصه داستان : قصه اول (طوطی و بقال): تعداد زیادی از نوجوان ها برای دیدن نمایش، گرد هم آمده اند. راوی، قصه بقالی را تعریف می کند که به طوطی اش بسیار علاقه مند است. طوطی کمک زیادی به بقال می کند و در بازار هم محبوب است. روزی بقال از دست طوطی که ظرف روغن را شکسته، خشمگین می شود و با چوب تنبیه اش می کند. طوطی که موی سرش بر اثر تنبیه بقال ریخته، فکر می کند ریختن موی سر دیگران هم بر اثر شکستن ظرف روغن و تنبیه شدن است.
قصه دوم (ورود به دنیای عروسک ها): پسر نوجوانی که قسمت «طوطی و بقال» را دیده، وارد استودیوی عروسکی می شود و درویش (یکی از عروسک ها) برای او مرحله های ساخت عروسک ها و فیلمبرداری عروسکی را توضیح می دهد.
قصه سوم (کوه جواهر): پسربچه ای که در بازار شاگرد یک زغال فروش است، هنگام کار در رویای ثروتمند شدن فرو می رود و از کار اخراج می شود. پیرمرد جواهرفروشی پسربچه را استخدام می کند و با خود به کوه جواهر می برد. در آنجا، پیرمرد پوست گوسفندی به پسربچه می پوشاند، تا عقابی او را به لانه اش در بالای کوه ببرد. پسربچه، عقاب را فراری می دهد و در قله، جواهراتی را برای پیرمرد به پایین پرتاب می کند. اما پیرمرد جواهرات را برمی دارد و می گریزد. پسربچه با عقاب ـ که نوجوان های قبلی را قربانی کرده و لباس هایشان برجا مانده است ـ طرح دوستی می ریزد و نجات پیدا می کند. در بازگشت به بازار، به دوست نوجوانش که نزد جواهرفروش به کار مشغول شده هشدار می دهد و آن دو با کمک یکدیگر جواهرفروش را به کوه جواهر می کشانند و طعمه عقاب می کنند.

نقش ها : نیما آقاکریمی، علیرضا امیری فر

کارگردان : عبداله علیمراد

زمان فیلم : ۷۶ دقیقه

دانلود انیمیشن قصه های بازار 

* * * * * * * * * * * * * * * * *

نام انیمیشن حجم زمان دانلود نمایش آنلاین
قصه های بازار – طوطی و بقال ۲۳۴٫۳ MB ۰۰:۳۰:۰۵
قصه های بازار – ورود به دنیای عروسک ها ۱۵۳٫۳ MB ۰۰:۱۹:۴۳
قصه های بازار – کوه جواهر ۲۰۵٫۶ MB ۰۰:۲۶:۲۵
قصه های بازار – یکی کم است ۱۵۲٫۶ MB ۰۰:۲۵:۴۸

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *